tisdag 30 december 2008

2008.


Jag och syster hade våran halloweenfest som var galet rolig. Här klär Adrian av Alexander.
Var en del med Tova i våras och sommras men sedan flyttade hon till skåne. Jag saknar henne!

Syster och jag hade 18 års fest i början av året, grymt rolig kväll med världens bästa vänner.

Det har blivit en del utgångar under året med tanke på att vi fyllde 18. Och roligt som bara den har vi haft.


Två resor till stockholm har det blivit med Petra och My. Hur mysigt som helst och mycket shopping.


Jag och snutten firade två år den 26 dec. Jag älskar honom så mycket att jag spricker!
Mitt år har varit bra, men det har också varit mycket dåligt på grund av vissa saker. Jag hoppas på att 2009 blir ett mycket bättre år. Puss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jätte fina bilder och fin tekst:)
Jag hoppas at 2009 blir det bästa året för dig någonsin!:) Din blogg är coool! God natt!
Krams!

Anonym sa...

ja, klart vi ska ha ett bra år! studenten blir kanske en del av höjdpunkterna va;) eller, iaf känslan av att slippa skolan, mer än själva studenten :P och så citerar jag personen ovan "din blogg ÄR cool, bebbe;)

Skicka en kommentar