torsdag 11 december 2008

Västtrafik är inte min vän.



Jag blir så förbannad. Alltid när jag vaknar upp och har bra dag så är det precis som om jag måste straffas för det.

Jag stod och väntade på kungsbacka pendeln idag, jag plus fem till. Jag hade suttit och väntat en kvart. när tåget skall komma så ser jag det komma emot perrongen men det stannar precis innan själva perrongen. vi befinner oss i en tunnel och dörrarna ut till själva tåget från perrongen öppnas inte. Jag tänkte inte mer på det och ser att tåget bärjar rulla och så kör det bara förbi!!! Den dumma fan kör bara förbi och jag kännde i princip bara "SKJUT MIG!!!". Det var ju inte så att tåget var tomt och att det var nått fel på det. Nej nej tåget var fullt av människor. Så jag fick ta och släpa mig bort till korsvägen (som är en bit att gå därifrån) i snön bara för att västtrafik är dumma i huvet.

Så ja västtrafik förstörde min dag.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar