tisdag 10 februari 2009

Helt i onödan.


Peaches Geldof.
Lite fina bilder på Peaches, hur söt är hon inte?
Det har verkligen inte varit min dag idag. Jag åkte till skolan, ja på lovet!!! Jag skulle prata med en lärare som skulle hjälpa mig med några uppgifter. Så jag åkte dit, vilket tog mig 45 minuter. När jag väl kommer dit och har gått i alla 1000 trappor ja då får jag veta att han är hemma idag på grund av vård av sjukt barn. Skjut mig i huvudet. Jag blir så trött. Så jag fick ta mitt pick och pack och åka hem igen. Hoppas eran dag har varit bättre. Puss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jätte fina bilder specielt bild 2 :)

Anonym sa...

haha tack gullunge!
men du, jag tänkte på den där dagen du skulle gå för myrorna;) Var det nästa fredag? inte nu väl? .. jag längtar!:D

Skicka en kommentar